1 клас. Тема 1. Знайомство.
Говоріння .
Мета уроку
Практична: вправляти учнів в мові, яка вивчається; повторити раніше
вивчений лексичний матеріал;
Освітня: навчити давати відповіді на запитання, керуючись граматичними
структурами; пояснювати нові слова
Розвиваюча : розвивати читацькі, мовленнєві та слухові навички;
Виховна: виховувати
ввічливими, толерантними; виховувати любов до англійської мови; виховувати
любов до національних традицій.
Обладнання: EW 1 pupils book, наочність
з кольорами, предмети.
Тип уроку: комбінований
Перебіг уроку
1.
Привітання
-Good morning, dear children!
2.
Фонетична розминка
Six red foxes are sitting in the boxes.
3. Актуалізація
опорних знань
3.1.
Робота за картками
-
Look at the teddy. What`s the colour?
-
Look at the car. What`s the colour?
-
Look at the boat. What`s the colour?
4. Засвоєння
нових знань, умінь і навичок
4.1.
Фронтальне опитування
-
Пригадаємо, як ми з вами вітаємось при зустрічі.
-
Вітання – це слова, які вимовляють люди
під час зустрічі, це поздоровлення когось зі святом. Привітання має бути
тепливим, з усмішкою, висловлю ти бажання спілкуватися й надію на взаємність з
боку співрозмовника. Люди, зустрічаюсь, у різній формі, різними засобами бажають
одне одному доброго здоровя ,доброго
дня, доброго вечера. Прощаючись, ми говоримо «До побачення», «Всього
найкращого».
-
А як вітаємось і прощаємось англійською?
-
Hello! Good bye!
4.2.
Робота за пiдручником( Pupil`s book p.25)
Учні відкривають підручники. Слухаємо діалог CD 1track 29.
-
Прослухали текст. Слухаємо і повторюємо.
4.3.
Фізкультхвилинка
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes
Eyes and ears and mouse and nose
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes
5. Осмислення і засвоєння нових
знань, умінь і навичок
5.1.
Читання тексту по ролям
Учні отримують кожен роль Ден, Лілі, містер Джолі.
І читають кожен свої слова.
5.2.
Гра “What`s missing”
Картки з
зображенням різних предметів зворотною стороною кріпимо на дошку. Один з учнів
закриває очі, інші учні ховають одну з карток. Учень відкриває очі.
Діти
запитують: - What`s missing? Учень має сказати: a…
Таким чином учні змінюють один
одного і змінюють різні малюнки, повторюючи правило.
6. Підсумок
6.1.
Бесіда
-
Які запитання ми сьогодні ставили?
-
Які слова повторили?
-
Як віталися і як прощалися?
-
А як вітаються і прощаються в Україні?
Немає коментарів:
Дописати коментар