Тема уроку. Улюблена їжа. Читання.
Мета.
Практична: підготувати учнів до вивчення нових лексичних одиниць;
підготувати учнів до слухання і розуміння нового тексту; вправляти учнів у
читанні з правильною вимовою;
Освітня: пояснювати значення нових слів і їх вживання;
Розвиваюча: розвивати читацькі, письмові і мовленнєві навички;
Виховна: виховувати учнів ввічливими, уважними.
Обладнання: Pupils book English world2; картки 134-140;диск EW
2; презентація “Food”; комп’ютер, телевізор
Види та методи роботи:фонетична зарядка, робота з підручником, робота в парах,складання
діалогу, бесіда, слухання тексту
Використана література: Pupils book English world2,
Teachers book English world 2, ресурси інтернету
Перебіг роботи
1.
Привітання
-Good
morning, dear children!
-Good
morning, my dear teacher.
Good
morning, how are you?
We
are very happy, To say hello to you!
2.
Перевірка домашнього завдання
Учні зачитують речення, які вони самостійно перекладали.
I walked to school.
We played football.
They jumped high.
3.
Фонетична зарядка (слайд 2)
He likes chicken,
Chicken, chicken.
And salad too.
Salad too.
4.
Засвоєння нових знань, умінь і навичок
4.1.
Повідомлення
нової теми
Сьогодні ми будемо читати текст про їжу і будемо вивчати нові слова.
-
Назвіть
англійською страви, які вам відомі.
4.2.
Введення
нових лексичних одиниць
1.Мenu [’menju:]- меню
2. Fruit [fru:t]- фрукти
3. Tea [ ti:]- чай
4.Coffee [‘kↄfi] – кава
5. lettuce ['letɪs]- салат
6. Soup [su:p]- суп
7. Chicken [ˈʧɪkɪn ]-курятина
8. Vegetables ['vedʒtəbəlz] – овочі
9. Potatoes [pə’teɪtəʋz] – картопля
10.Chips [tʃɪps]- картопляні чіпси
11.Сhocolate[‘ʧↄklət]-шоколад
12.Рudding[’pʋdɪŋ]- пудинг
Слайди 4-14
-
Listen
to me and repeat after me. All together!
4.3.
Слухання
тексту
Учні слухають текст CD 2 трек 61.
Учні слухають і читають текст.
-
What
is a menu? (A list of food)
-
Which
is first? (Breakfast)
4.4.
Робота
за підручником
Учні читають текст в індивідуальному порядку. Вчитель
слідкує за вимовою і правильністю.
4.5.
Фізкультхвилинка
We
are running,
We are jumping,
Trying
sky to get.
We
are skipping,
Trying
sky to get.
We
are flying like a real jet.
We
are hopping,
We
are climbing
Like
a funny cat.
Mew.
5.
Осмислення і узагальнення нових знань, умінь і навичок
5.1.
Бесіда
за текстом
Breakfast
-
What
fruit can you have?
-
Can
you have a burger?
-
What
drinks can you have?
Lunch menu
-
What
is in the sandwiches?
-
What
is in the salad?
-
Is
there banana ice cream?
Dinner
-
Is
food cold or hot?
-
Can
you have chicken?
-
Can
you have salad?
-
What
vegetables are there?
-
What
do you like on this menu?
5.2.
Робота
в парах. Складання діалогу.
Троє учнів виходять до дошки.
1-
Офіціант
2-
Відвідувач
кафе
3-
Відвідувач
кафе
Waiter : Good morning!
-
Can
I Take your order?
Client 1: I
want a…
Client 2: I
want a…
Waiter : Well, it`s very tasty. Please wait.
Client 1,Client 2: Thank you!
Слайди 17-19
5.3.
Гра
« What`s missing»
1. М_n_
2. Fr__
_t
3. T _
_
4.C_
_fe_
5. le_t_ce
6. S_
_p
7. Ch_ck_n
8. Ve_et_b_es
9. Pot_t_
_s
10._
_ips
11.С_oc_lat_
12.Р_d_in_
6. Підсумок уроку
- Над якою темою ми сьогодні працювали?
- Пригадаємо слова, які вивчали.
- Про що йшла мова в тексті.
7. Домашнє завдання
Work book p.116, Ex. 1, Pupils book p.122
Немає коментарів:
Дописати коментар