Урок іноземної мови в початковій школі " Улюблена Їжа"

Тема уроку. Улюблена їжа. Читання.
Мета.
Практична: підготувати учнів до вивчення нових лексичних одиниць; підготувати учнів до слухання і розуміння нового тексту; вправляти учнів у читанні з правильною вимовою;
Освітня: пояснювати значення нових слів і їх вживання;
Розвиваюча: розвивати читацькі, письмові і мовленнєві навички;
Виховна: виховувати учнів ввічливими, уважними.
Обладнання: Pupils book English world2; картки 134-140;диск EW 2; презентація “Food”; комп’ютер, телевізор
Види та методи роботи:фонетична зарядка, робота з підручником, робота в парах,складання діалогу, бесіда, слухання тексту
Використана література: Pupils book English world2, Teachers book English world 2, ресурси інтернету
Перебіг роботи
1.                Привітання
-Good morning, dear children!
-Good morning, my dear teacher.
Good morning, how are you?
We are  very happy, To say hello to you!
2.                Перевірка домашнього завдання
Учні зачитують речення, які вони самостійно перекладали.
I walked to school.
We played football.
They jumped high.
3.                Фонетична зарядка (слайд 2)
He likes chicken,
Chicken, chicken.
And salad too.
Salad too.
4.                Засвоєння нових знань, умінь і навичок
4.1.         Повідомлення нової теми
Сьогодні ми будемо читати текст про їжу і будемо вивчати нові слова.
-                     Назвіть англійською страви, які вам відомі.
4.2.         Введення нових лексичних одиниць
1.Мenu [’menju:]- меню
2. Fruit [fru:t]- фрукти
3. Tea [ ti:]- чай
4.Coffee [‘kↄfi] – кава
5. lettuce ['letɪs]- салат
6. Soup [su:p]- суп
7. Chicken [ˈʧɪkɪn ]-курятина
8. Vegetables ['vedʒtəbəlz] – овочі
9. Potatoes [pə’teɪtəʋz] – картопля
10.Chips [tʃɪps]- картопляні чіпси
11.Сhocolate[‘ʧↄklət]-шоколад
12.Рudding[’pʋdɪŋ]- пудинг
Слайди 4-14
-                     Listen to me and repeat after me. All together!
4.3.         Слухання тексту
Учні слухають текст CD 2 трек 61.
Учні слухають і читають текст.
-                     What is a menu? (A list of food)
-                     Which is first? (Breakfast)
4.4.         Робота за підручником
Учні читають текст в індивідуальному порядку. Вчитель слідкує за вимовою і правильністю.
4.5.         Фізкультхвилинка
We are running,
 We are jumping,
Trying sky to get.
We are skipping,
Trying sky to get. 
We are flying like a real jet.
We are hopping,
We are climbing
Like a funny cat.
Mew.
5.                Осмислення і узагальнення нових знань, умінь і навичок
5.1.         Бесіда за текстом
Breakfast
-                     What fruit can you have?
-                     Can you have a burger?
-                     What drinks can you have?
Lunch menu
-                     What is in the sandwiches?
-                     What is in the salad?
-                     Is there banana ice cream?
Dinner
-                     Is food cold or hot?
-                     Can you have chicken?
-                     Can you have salad?
-                     What vegetables are there?
-                     What do you like on this menu?
5.2.         Робота в парах. Складання діалогу.
Троє учнів виходять до дошки.
1-                Офіціант
2-                Відвідувач кафе
3-                Відвідувач кафе
Waiter : Good morning!
-                     Can I Take your order?
Client  1: I want a…
Client  2: I want a…
Waiter : Well, it`s very tasty. Please wait.
Client  1,Client  2: Thank you!
Слайди 17-19
5.3.         Гра « What`s missing»
1. М_n_
2. Fr__ _t
3. T _ _
4.C_ _fe_
5. le_t_ce
6. S_ _p
7. Ch_ck_n
8. Ve_et_b_es
9. Pot_t_ _s
10._ _ips
11.С_oc_lat_
12.Р_d_in_
6. Підсумок уроку
- Над якою темою ми сьогодні працювали?
- Пригадаємо слова, які вивчали.
-  Про що йшла мова в тексті.
7. Домашнє завдання

 Work book p.116, Ex. 1, Pupils book p.122

Немає коментарів:

Дописати коментар