Конспект уроку Улюблена їжа. Читання. 4 клас

Тема уроку. Улюблена їжа. Читання. 4 клас
Мета.
Практична: підготувати учнів до вивчення нових лексичних одиниць; підготувати учнів до слухання і розуміння нового тексту; вправляти учнів у читанні з правильною вимовою;
Освітня: пояснювати значення нових слів і їх вживання;
Розвиваюча: розвивати читацькі, письмові і мовленнєві навички;
Виховна: виховувати учнів ввічливими, уважними; любов до Батьківщини, національну свідомість.
Обладнання: Pupils book English world2; картки 92-93;диск EW 2;
Види та методи роботи:фонетична зарядка, робота з підручником, робота в парах , бесіда, слухання тексту
Використана література: Pupils book English world2, Teachers book English world 2, ресурси інтернету
Перебіг роботи
1.                Привітання
-Good morning, dear children!
2.                Актуалізація опорних знань
2.1.         Перевірка домашнього завдання
Учні зачитують читають діалоги, які вони склали самостійно.
2.2.         Warm up
-        Name clothes for hot and cold weather.
3.                Мовленнєва  зарядка
-         What`s the day today?
-         What`s the season now?
-         What`s the weather like today?
4.                Засвоєння нових знань, умінь і навичок
4.1.         Повідомлення нової теми
Сьогодні ми будемо читати текст про місяці року  та погоду характерну для них.
-         Назвіть англійською, яка погода буває (sunny, hot, windy, snowing, raining)
4.2.         Введення нових лексичних одиниць
1.     Rainbow – веселка
2.     Storm – буря
3.     Thunder – грім
4.     Lightning – блискавка
Місяці року:
Описание: http://1hello.ru/wp-content/uploads/2013/05/mesjaca_na_anglijskom_jazyke.jpg   
 Listen to me and repeat after me. All together!
4.3.         Слухання тексту
Учні слухають текст CD 2 трек 7.
Учні слухають і читають текст.
-                     What is the weather like in January and February?
-                     Does it snow?
4.4.         Робота за підручником
Учні читають текст в індивідуальному порядку. Вчитель слідкує за вимовою і правильністю.
4.5.         Фізкультхвилинка
Head, shoulders, knees and toes
Knees and toes
Eyes and ears and mouse and nose
5.                Осмислення і узагальнення нових знань, умінь і навичок
5.1.         Бесіда за текстом
-         Where can you see a rainbow? 2
-         How many colours in the rainbow?
-         What colours are in the tree? 3
-         What colour in the sky? 4
-         What do we wear?
-         What do we eat?
-         What is the weather like sometimes?  5
-         What do we see?
-         What is the weather like sometimes? 6
-         What is it like in the evening?
5.2.         Робота в групах
Учні мали завдання підготувати розповідь про кожний місяць і звідки походить його назва в Україні. Вони були розділені на групи по порам року.
- Ми з вами вчимо місяці англійською, але чи знаємо ми звідки походить назва українських місяців? Здавна наш народ звертався до природи і природніх явищ, щоб дати назву місяцям. Сьогодні ми дізнаємось, зідки походить назва кожного місяця.
6. Підсумок уроку
6.1. Кросворд
Описание: http://pesochnizza.ru/wp-content/uploads/2013/03/Months_of_the_year_crossword.jpg
7. Домашнє завдання
 Work book p.60, Ex. 1, Pupils book p.80


Немає коментарів:

Дописати коментар