Тема уроку. Улюблена
їжа. Читання. 4 клас
Мета.
Практична: підготувати
учнів до вивчення нових лексичних одиниць; підготувати учнів до слухання і
розуміння нового тексту; вправляти учнів у читанні з правильною вимовою;
Освітня: пояснювати
значення нових слів і їх вживання;
Розвиваюча: розвивати
читацькі, письмові і мовленнєві навички;
Виховна: виховувати
учнів ввічливими, уважними; любов до Батьківщини, національну свідомість.
Обладнання: Pupils book English world2; картки 92-93;диск
EW 2;
Види та методи роботи:фонетична зарядка, робота з підручником, робота в парах ,
бесіда, слухання тексту
Використана література: Pupils book English world2, Teachers book English world 2, ресурси інтернету
Перебіг роботи
1.
Привітання
-Good morning, dear children!
2.
Актуалізація опорних знань
2.1.
Перевірка
домашнього завдання
Учні
зачитують читають діалоги, які вони склали самостійно.
2.2.
Warm up
-
Name
clothes for hot and cold weather.
3.
Мовленнєва зарядка
-
What`s
the day today?
-
What`s
the season now?
-
What`s
the weather like today?
4.
Засвоєння нових знань, умінь і навичок
4.1.
Повідомлення
нової теми
Сьогодні ми будемо
читати текст про місяці
року та погоду характерну для них.
-
Назвіть
англійською, яка погода буває (sunny, hot, windy, snowing, raining)
4.2.
Введення
нових лексичних одиниць
1.
Rainbow – веселка
2.
Storm – буря
3.
Thunder – грім
4.
Lightning – блискавка
Місяці року:
Listen
to me and repeat after me. All together!
4.3.
Слухання
тексту
Учні
слухають текст CD 2 трек 7.
Учні
слухають і читають текст.
-
What is
the weather like in January and February?
-
Does it
snow?
4.4.
Робота за
підручником
Учні
читають текст в індивідуальному порядку. Вчитель слідкує за вимовою і
правильністю.
4.5.
Фізкультхвилинка
Head, shoulders, knees
and toes
Knees and toes
Eyes and ears and
mouse and nose
5.
Осмислення і узагальнення нових знань, умінь і навичок
5.1.
Бесіда за
текстом
-
Where
can you see a rainbow? 2
-
How
many colours in the rainbow?
-
What
colours are in the tree? 3
-
What
colour in the sky? 4
-
What do
we wear?
-
What do
we eat?
-
What is
the weather like sometimes? 5
-
What do
we see?
-
What is
the weather like sometimes? 6
-
What is
it like in the evening?
5.2.
Робота в
групах
Учні мали завдання підготувати розповідь про кожний
місяць і звідки походить його назва в Україні. Вони були розділені на групи по
порам року.
- Ми з вами вчимо місяці англійською, але чи знаємо ми
звідки походить назва українських місяців? Здавна наш народ звертався до
природи і природніх явищ, щоб дати назву місяцям. Сьогодні ми дізнаємось, зідки
походить назва кожного місяця.
6. Підсумок уроку
6.1. Кросворд
7. Домашнє завдання
Work book p.60, Ex. 1, Pupils book p.80
Немає коментарів:
Дописати коментар